یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۱۹:۲۸

فرمانده ارشد HSE و پدافند غیرعامل خارک معرفی شد

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده ارشد اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل خارک منصوب شد. با حکم رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیریت ارشد اچ اس یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارک به مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران واگذار شد. سید پیروز موسوی در حاشیه انتصاب خود به سمت «مدیر ارشد اچ اس یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارک» از سوی غلامرضا جلالی، رئیس پدافند غیرعامل کشور، با اشاره به اهمیت ایمنی و پدافند غیرعامل در این منطقه، گفت: منطقه ژئوپولتیک خارک باید به لحاظ مدیریت بحران، به‌صورت یکپارچه، چابکی خود را حفظ کند. وی با اشاره صادرات ٩٣ درصد نفت کشور از جزیره خارک، افزود: این جزیره نقش مهمی در تأمین منابع ملی و اقتصاد کشور دارد، از این رو برای حفظ امنیت تأسیسات حساس خارک باید وحدت رویه و سازماندهی داشته باشیم. مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: حضور شرکت‌های متعدد نفتی در جزیره خارک اهمیت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را افزایش داده است. وی پدافند غیرعامل را یکی از ضرورت‌های جزیره خارک اعلام کرد و افزود: مشارکت همه سازمان‌های مستقر در جزیره خارک در این میان بسیار مهم است.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل خارک گفت: تلاش می‌کنیم با آموزش و برنامه‌ریزی‌های مدون در زمینه پدافند غیرعامل، آسیب‌پذیری تأسیسات را کاهش دهیم. در ادامه این مراسم، علی‌اصغر زارعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت جزیره خارک در ایمنی و پدافند غیرعامل، گفت: سازمان پدافند غیرعامل کشور در نظر دارد با انتخاب فرماندهان ارشد در مناطق عملیاتی کشور، مدیریت واحد را در زمینه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اجرایی کند. زارعی افزود: با بررسی‌های انجام‌شده در سطح کلان کشور، قرار شد یک فرمانده ارشد در این منطقه مهم، حیاتی و عملیاتی انتصاب شود که مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان فرمانده ارشد انتخاب شد. معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: براین اساس همه مجموعه‌های نظامی، انتظامی و دولتی باید همکاری ویژه با فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل خارک داشته باشند.



  کد خبر : 2515
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :